Blogger Template by Blogcrowds

The work to produce a beautiful art.

Friday, November 9, 2007
Hai all!Apa khabar semua? ada sihat? =) Been busy lately memikirkan hitu hini.Proposal balum siap.I havent start actually membuat.Mana nda i'm waiting for this girl yg kereta swift biru atu mengemail proposal arah aku.Tapi mcm nada saja ku liat arah email ku. =x Mun nda suruh aku buat gtau saja na payah ku susah-susah membuat =x=x


Went to nabil's open house yesterday night.And took couple of pictures too.This goes to Farah but sorry ah i dont manage to capture your family pictures.Aku kan gambar c umai ia main badil.Kan ngambar c nabilah ia bercerita sama kawan nya.Kan ngambar c along ia pun sama kawan nya.Last-last ku gambar makanan saja.Jadi tah.Membuat urg tais liur. :X and i guess jurin did take some pictures jua. liat saja arah blog nya. :D




And i just came back from the sister's openhouse (alai,zair&zai).C nabil ambil aku and sekalinya durang menunggu for kedatangan c nabil.Kesian kawan kawan abisdurang dari ITB nunggu ih.Tapi nda hal janji ada makanan wah yo!Aku wah lapar.Makan nasi katok ganya ku tadi tengahari.

Btw guess what? i did my first photoshop-ed pics! Not that impresive but something that i can proud of~ la la la~Nazmo baik ko install CS3 when i get into PRO level krang.Its getting intresting lah.I can feel the love now.Wait until i get the D80 NIKKON or 30D CANNON DSLR baru tah ku banar banari ni. :)



0 comments:

Post a Comment