Blogger Template by Blogcrowds

Its all about NEW

Tuesday, January 8, 2008
Assalamualaikum pembuka bicara... woseh mcm novel.First of all i would like to greet you guys out there a happy new year.A brand new year for us.Hopefully this year banyak yg baik-baik berlaku.And selamat tahun baru hijrah 1429.Moga kenangan lama dapat di hijrah dari buruk ke baik dan dari baik pada kebaikan.

Aku mau berubah! perubahan yg membawa kebaikkan.And aku mau barang baru utk memperbaiki diri kepada kegemilangan.hahaha apakan dasyat jua ayat-ayat malay ku ah.Well speaking of self transforming i always wanted to be a good guy.But beeing too good is not good.yes? Yea i let you figure it out.Telampau baik salah nda baik pun salah jua ia mcm di sayang salah nda sayang pun salah jua. kumpius kamu? aku pun... hhehehehee.Jgn luan dipikir kan tu dangan.Hantap tu!

aku ada soalan.. tapi ani utk orang yg nda tau saja.. yg tau tu diam saja... soalannya adalah seperti berikut:

Mengapa anak babi mun ia bejalan ia tunduk? sama Mengapa anak katak lumpat-lumpat?

Bah jawap kepada yg balum tau jawapan! yg sudah tau diam!

Yg manang krang mun lelakinya.. dapat salam ku.. mun bini-bini you will be entitled satu ticket meliat wayang sama aku.. harharharhar..

Aku mau DSLR for along time sudah.Makin ku tunggu. makin ramai urg membali. sigh.. buy for me one and i will love u forever! harharhar!~i think sesorang akan membelinya lagi.Pasal ia tanya-tanya sudah tadi pasal DSLR. what's good about D80.Nda ku bali D80 lah ni jawapnya.. hahahaha...

Sakit hati ku eh.. mengapa ia ah... nada ubat ni.. lol random post ku kali ani. jgn nda memanuhkan.krang kana tanya berupdate kah nda blog ku uleh iskandar(bukan nma sebenar)

Oh belfast sungguh jauh. Ataupun belfast sudah lupakan belait. =)

0 comments:

Post a Comment