Blogger Template by Blogcrowds

Ada ada saja jua eh

Thursday, June 21, 2007




So last night was really really hancur.Texted by unknown number+person..mental punya mental terjebak kan urg aku ah... hurmm.. sorry yeah.. really2 sorry.. you know who you are :) sekali aku ne kan bercerita pasal kabun ku bebuah ah. enuf pasal text atu... bida rasa ku blog pasal life ku.. mun aku ane adi beradi paris hilton barang kali ku iski.wuahwuahwhaa.nda wah FYI aku edit blog ku ane utk kali ke 3.mental jua eh...cemana kan nda belurus ane... ahahaha...




ani bukan buah ni eh... daun kari tapi ada buah :P



this is durian.Scientific name for this is DURIAN SALAT!



ani mangga... tau jua kamu tu kan? hehehe...


less than three

sorry about last night ok dear? hehe sayang kamu! :D

0 comments:

Post a Comment