Blogger Template by Blogcrowds

i is loving this.. is teh sex!! da bomb!!

Friday, June 22, 2007


sekali ani nyaman wah... jgn tah kamu.. kawan2 ku lagi tais liur meliat.. bahan2 nya



  1. ayam

  2. ayam lagi sama nasi

  3. lada yg tidak diketahui asalnya.

  4. sayur mayur tapi bukan taugeh

  5. mushroom yg mcm butang baju skulah kamu

  6. bekas makanan pakai menyimpan makanan

hahahahahaa... mun dapat makan cemani hari2... ya rabbi bersyukur ku ih... mana nda... nda payah tah ku ke wywy ne mendangani kawan2 ku... hahahha apakan.. bah will edit this post later eh... saja kan show off.. namanya jua BLOG! jgn marah eh! :D enjoy the food. i mean the picture! :D


*edited*


saya dengan adik saya/arsenal!!

That was before football.Pakai baju arsenal utk menyokong dan mengambil feel c henry.So what? aku wah score sebiji! ahahahahaa.Sekali that time MSN sama c nabil sama c wan isai2.. sekali apa nah... aku dituduh c wan JAHAT.. gara2 c nabil jahat arahnya di msn.. tapi tempias arah aku? SEDIH KU SEDIH!! wan.. nyamal ku ni arah mu.Elaun pertama sama gaji pertama ku bantai arah mu ni.BIAR KAU BIAR!hahahaaha...

0 comments:

Post a Comment