Blogger Template by Blogcrowds

The Making of the giant box and some verdict =x

Sunday, June 17, 2007
Diyana:bil~~~ ani cemana?
Nabil:entah ko eh!

Nabil sedang menyain 'N-A naaaa~~'
Nabil: Pandai nda?

Diyana:awu deh.. baru jua ku abis exam saritu,ingat ku lakat cemana menulis...
Max: emmmm eeee exxxxxxxx
Me:buat nda ah nama gelaran ku? :x

Diyana:Missed my mum.. kan masuk kutak ani ku ih!FedeX me plis to spore! :'(



Nabil:Nda eh bukan catu..tarik sikit.


Diyana:eh jgn jgn jgn!!!


Finally durang dapat co-operate with each other


Nabil:PANDAI NDA??


Diyana:*SOb Sobs*




First of all,aku kan bercerita pasal.... The Making of the giant box.. YES YES giant box not gian box ok! lol.. Dan bahan bahan untuk membuatnya ialah.




  1. Idea si diyana.


  2. Kotak TV AKIRA 21'inch si max


  3. Rumah si nabil provided with gam yg diperlukan.


  4. Barang-barang dari $1.80 (wrapping paper yg cantik)


  5. ribbon yg boleh di dapati dari nanyang kb.


  6. LAST sekali kepandaian ku utk mereka bentuk :P


ok,enough pasal atu,aku tau grenti ada urg sasak merangkap jeles krang :x sekali aku malas kan menaip panjang-panjang jua so aku described most the event dengan pictures saja.. OK gang? OK saja tia....Betapa rajin nya kami (even aku nada dalam gmbr atu BUT i DID buat part of it infact the hardest part which required engineering skills! hahahaa..)



0 comments:

Post a Comment